Tuesday, April 20, 2010

Weddings 2010 - Part 1

Entry ni diname kan Part 1 ialah sebab insyaAllah pasnih ade lagi weddings kawan2 lain kan, so skang ni utk Part 1 ni adalah bersempena wedding kawan sekelas & seasrama aku, Fatimah Az-Zahrah Zolkeplai & pasagannye, Rashid, dan juga perkahwinan rakan sekuliah aku mase kat Multimedia College dulu, Mohd Hafidz Hamdan & pasangannye, Amy.

Crite2 sket ye pasal pengantin2 nih. 

1) Fatimah Az-Zahrah Zolkeplai a.k.a Fath
~aku kenal Fath sejak tingkatan 4. Kami sama2 baru masuk SMK Puteri Wilayah mase tu. Mule2 kami agak x rapat la...lame kelamaan wohoo! sangat rapat...sebagai sahabat ye! Jgn pikir laen. Fath ni budak pandai. Pandai akaun, pandai maths, pandai Syariah, pandai Quran Sunnah, pandai Bhs. Arab, pandai semualah! Sekarang ni Fath telah bergelar Cikgu tau! Haa....kat situla dier mule kenal dgn suami nye yg terchenta tu... :) perkenalan singkat & jatuh cinta pandang pertama telah menemukan mereka & skarang dah sah pon jadi suami isteri. Takde ape yg aku boleh bagi, hanya mampu mendoakan kawan aku yg sorang ni SEMOGA BAHAGIA SAMPAI HUJUNG NYAWA...smuge cepat dapat baby!! :)

from left : nelly (ketua kelas dulu nih, ehehhe), fath si penganten baru, me & bali... :)

~upacara batal air sembahyang~

~aku sengaje meng-candid kan mereka...ahahah! 
From Left : Bali, Busher, Nissa & Kiki Lala ;p

ilmuan gurls...
from left : bali, nelly, put3, nissa, fath, kiki & busher :)

pengantin hijau...bukan shrek eh! ;p


2) Mohd. Hafidz Hamdan a.k.a Dila panggey dier RANGGA mase sem 1! lol!
~Hafidz ni plak aku kenal mase kat Multimedia College a.k.a Telekom Training College (name dulu2). Walopon Hafidz ni orgnye hensem + suweet + pandai + tinggi, tp ntah nape, aku x minat pon ngan dier...(dier pon takde nye nak minat kat haku!) eheheheh!

Tapi Hafidz ni mmg brilliant la otak dier especially utk subject yg melibatkan calculation. Skarang Hafidz bertugas sebagai Network Engineer kot kat Huawei, Indonesia. Majlis Hafidz yg aku&sayang, Dila&Jonenk attend haritu berlangsung dekat Kelab Golf Perkhidmatan Awam (KGPA). Mmg chantek gler la dier nye decos especially pelamin. Makanan pon sodap! Doorgifts juge chantek :) Utk Hafidz & isteri, semua kamu berdua kekal ke akhir hayat, banyakkan2 bersabar tambahan pulak korang sorang kat Malaysia sorang lagi plak kat Indon. Jadik, Hafidz ko control sket diri kat sane ye...eheheh!

~pelamin ini sangat da vasss hokeh!!~

~maaf ler gamba agak gelap...kamera xberapa canggih :(

~hopocot!ahaha...ni la abg angkat aku si jonenk merangkap aku nye official fotografer nnt :p

**eh! gamba penganten mane???? ;p

**insyaAllah Weddings 2010 - Part 2 akan menyusul x lame lagi...Hannah (classmate aku mase di Puteri Wilayah) akan melangsungkan hari istimewa beliau 2nd May 2010 nnt. :)

No comments:

Post a Comment

^wut say you^