Monday, April 26, 2010

Truly...Madly...Deeply...In Luv with you... :)

With who???

With you...

With who???

With...(eheheh, sile scroll ke bawah...)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

This one :)


and also this one...


lagi this one... ;p


and the winner is....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

L.O.V.E.L.Y.!.!.!.! 

Design dier ala2 aku nye bakal cincin nnt, tp aku nye version nipis sikit ring dier, and the Solitaire pon kecik dari yg nih, aku sevey solitaire yg besar ala2 cam gamba nih adela dekat RM23k++...erk!
Aku nye xde la semahal itu, yang sedang2 aje...eheheeheh, janji aku sokaaaaaa!!! 

;p

Bercerita bab cincin nih, smalam aku bersama MUMMY jarumku (MuMMY Jarum = mak haku! Ehehehehe!) menuju ke kedai emas yang sangat pemes kat Malaysia nih utk beli rantai leher (Mak haku nye laa...bkn utk aku!). Tapi mak aku dah ckp bley la nak sevey cincin utk akad nikah nnt. Ok, bler dah smpi je kedai tuh, aku tanpa melengahkan mase terus la menuju ke seksyen cincin white gold yang ber-diamond. 

Pada mulenye, aku rase cam xbrape byk pilihan. Sebenarnye bukan x byk pilihan apela...hakikatnye tak banyak pilihan yang  within our budget. Sebnanye skang mereka tgh buat promosi Diamond Feast. Jadi, dari diskaun2 bersempena Diamond Feast itulah yang byk membantu aku mencari cincin yang masih dalam lingkungan bajet. 

Alhamdulillah, I managed to get the ring! Pada mata aku la ye cincin yang aku pilih itu sangat cantek, bila aku sarungkan kat tangan nampak cincin tu mcm kecik (sbb ring dier nipis je), tapi di sebabkan SOLITAIRE yang tak brape kecik tak brape besar tu berkilau2, plusss...the design tu mcm gamba kat atas tu sket tapi versi nipis, terus aku tangkap leleh + tangkap terus cincin itu! 

Mule2 mmg mak aku tak brape setuju & menggesa aku utk beli yellow gold , katenye white gold takde nilai. Tapi sbb kakak2 kedai itu meyakinkan mak aku & meng-offer diskaun yang sangat byk, maka sbb itulah mak aku terus bersetuju dgn cincin itu (mcm dier plak nak kawen kan...muehehehe! Why not, mom??! Yes, u can...We're always welcome if you have any suitable candidates to be my 'DAD', eheheheh!)

Bak kate kakak2 kedai tu, ni cincin kawen kan, cantek sangat la pilih cincin tu. :)

Aku sangat2 berpuas hati! Jadi kami terus membayar deposit dulu laa...InsyaAllh by end of April ni, aku akan menuju ke kedai itu semula utk meng-collect cincin yang sangat indah itu...sangat x sabar wehhhhhh!!!!

**aku mmg slalu x saba...! Eheheheh! Especially kat barang2 yang mmg aku sokaaa!!**

No comments:

Post a Comment

^wut say you^