Thursday, April 15, 2010

bagi semua ke tak???

Ok, pada awalnya mmg bunge telur hanya nak diberikan pada VIP saje. M.Yan & P.Chid (P.Chid adelah adik kedua bungsu kepada mak aku & M.Yan adelah isteri beliau) dengan sukacitanya nak men-sponsor 100 bijik bunga telur & boleh la nnt di bagi kat VIP. Tapi setelah perbincangan 3 hala dibuat (mcm nak berpolitik je 3 hale...eheheh) antara mak aku, mak dah (adik mak aku), mak jah (adik mak aku juger) & aku, maka kami telah bersetuju utk memberikan flower egg utu kepada semua tetamu yg hadir (kecuali bukda2 ler...sbb budak2 akan dpt favor yg khas utk budak2, org tuer jgn nyebok!ehehe)

InsyaAllah mungkin mggu depan hujung minggu aku, mak dah & mama akan pergi ke Nilai 3 sbb M.Dah ckp kat sane bunga telur murah2. Yelah, bukan sikit yg nak dibeli kan. Mau makan kuantiti ribu riban gak nih. Oh, excited nye aku!! memang ar kan, sape yg x excited kalau tgh cbok nak buat perparation kahwin sendiri ye tak???ehehehe....Nilai 3, here we comeee!!! Bukan skang ar...nanti! Ahahahah!

sile2 lah jamu mate bunga2 telur yg syantek dimataku dibawah ini ye... :)


gambar :Bungatelur.com.
~memang cantek sgt...mak aku sure suke!~


gambar:hanieliza.blogspot.com
~Mak Yan (m.cik aku yg volunteer nak men-sponspor bunga telur tu..) ade ckp harituh kalau ade simpan lagi bunge telur yg dapat mase gie kenduri kendara org kawen, kumpul kan...nnt bley susun balik atas bunga pahar...cantek! Masalahnye...aku dah buang byk gler bunge telur, mak aku pon!! Mak dah aku pon!!!!! aiyakkk!! :(~

No comments:

Post a Comment

^wut say you^