Thursday, April 15, 2010

Testing ke melantak ke mentekedarah!

gagaga...jawapannye kesemua di atas! muaahhahah...kununnye nak testing je kek2 & kueh2 yg ade kat RESTU REZEKI Ahad lepas. Aku ade terbaca pasal layanan yang diberikan oleh pihak RESTU REZEKI kepada pelanggan2 mereka, ternyata mmg SUPERB! Terima kasih sangat2 dekat K.Ija & Husna kerana meng-assist kami :) test makan tersangat byk smpi mmg kenyang gler holkehhh! Mmg highly recommended, opps! Highly recommended bukan sekadar sbb derang bg test makanan smpi kenyang saje ye. Tapi sbb rase semuaaaaa kek2 & kuih2 kat RR mmg sangat super duper sedap + harga yang sangat reasonable + boxes yg sangat cantek :) Pada awalnye mmg mak aku x jadi amek favors dgn mereka. Tapi sebaliknye sebaek saje kami menjejakkan kaki ke sane. Tapi sayangnye mak aku hanya nak order utk ViPs saje lor :( tetamu2 lain tetap akan mendapat favors yang best dan sodap okeh, no worries! egegegeg.


~woahh...yg nih mmg superb! i loiikkeee! ni namenye KEK MARBLE MAWAR. Mule2 mati2 aku ingat bahulu cermai...~


huhuh...harituh x sempat nak rase KEK GULUNG ni...mak aku pernah makan dan dier ckp sodapp! uhuhu...rugi nye x dpt rase... :( tp mak aku dah order pon...eheheh~

No comments:

Post a Comment

^wut say you^