Friday, May 7, 2010

TQ Sayang :)

Kelmarin dapat kununnye cam surprise...
From Sayang...
Dier dah informed dari tengah hari lagi.
Balik keje dier x bagi bukak bag sekolah dier. Ehehehe...
Kununnye ade surprise ar lam bag tuh.
Padehal dier dah letak tempat lain. Cait!

Utk pengetahuan anda, hakikatnye sepanjang per-couple-an kami selama beberape tahun ni jarang sangat kami bagi hadiah antara satu sama lain. 
Tapi once dapat hadiah, kami SANGAT SANGAT MENGHARGAI pemberian itu. 
Walopon pade awalnye aku cam jeles bler tgk couple lain sket2 dapat hadiah dari bf derang, tapi aku mengerti ade hikmahnye di sebalik semua ini. 
Eeheheheh...yela maksudnye aku tidak dimanjekan sangat dgn hadiah la. 
Tp bler dapat hadiah, kne la dapat yg mahal2, santek2, liplap2, etc. 
Ehehehe...takdelah! Tak kire la semurah mane pon hadiah yang Sayang bagi, aku appreciate sangat walopon benda tu murah x semahal mane! 
Itula faedahnye klu jarang dimandikan dgn hadiah dari BF. Ehehehe...brape byk dah Ehehehe nih!
Sayang, awak patut bersyukur tau dapat buah hati cam saye :) 
(skali skale mengangkat diri yang berat nih!lol!)

'ape ni sayang?' buat2 tanye plak, xnampak itu KAD!K-A-D! muehehhe!

~meh kter bukak dulu~

~pandangan bahagian belakang kad :)

~bler aku nmpk je bahagian depan ni, ketawe ke-seronok-an yang tahap tak hengat!~

~abaikan kata2 ucapan Sayang ku itu ye!~

~sangat sooka dgn ayat ini~

~yang penting, kad datang bersama si chumel ini :) yang sekarang ni dah jadi 'bodyguard' aku yg ke-5 dalam kereta...eheheh!~

Ok, the truth is, ni adelah antara aktiviti2 membeli jiwa nih. LOL!
Ye, selepas aku menempuhi sakit hati yang teramat almost 2 hari.

**Sayang, remember your promises that you've made to yourself. Don't even bother to promise me anything, just promise it to yourself so whenever you want to break it, you'll remember it**

3 comments:

  1. weiii die wat aper kat ko nie...cian member aku....

    ReplyDelete
  2. THD Staff : ade ar...eheheh...nnt ar story ;p

    Elya : ahaha...yup! bler jarang2 dapat mende camni, dier akan jadi sweet sangat... :)
    Btw, thanks for dropping by dear! :)

    ReplyDelete

^wut say you^