Monday, May 10, 2010

Nak nanges ke nak jerit???

Ok2.


Aku confused!


Pagi2 bute di hari Isnin yang mulia ni aku dah confused.


Kompius kenape???


Sebab banyak benda nak kene settlekan + memikirkan perihal Annual Leave aku yg dah tinggal se-co'et je!


Ni x lame lagi ni nak amek cuti lagi sehari...nak gie settle semua in one day (HIV TEST, nak gie JAWI, nak settle pasal WALI HAKIM). Boley ke??? Sempat ke???


Kalu x sempat, xpasal2 aku kne amek cuti lagi sehari....Ya Allah...camne la aku nak buat nih??


Berckp pasal HIV test ni, ade la satu klinik kesihatan dekat ngan umah aku ni, aku kol la dulu kununnye nak buat appoinment la. Aku pon tanyela nak buat test ni ade hari tertentu ke? Jawapannye adelah seperti berikut :


'Cik kene datang ambek pamphlet pasal HIV dulu utk cik bace, sbb nnt doctor nak tanye, pastu nnt dtg lagi skali buat apponiment.'


'X boleh buat semua dalam satu hari ke? Kene datang hari lain2?'


'Ye Cik.' 


Lam hati aku Tuhan je yang tau camne aku menyumpah seranah klinik nih! Bodow tahap gaban! Ingat org ade mase ke nak buat semua tuh??!! Stupid!


Last2 mmbr aku rekemen soh gie je kat Klinik Kesihatan tempat dier pegi dulu. Walk in je. Takyah nak call2 nak buat appoinment. Tapi aku call jugak la, buatnye kang terus gie tber2 jadik cam klinik sengal baboon kat umah aku tuh, buang mase je!


Menurut ABANG yg menjawab kol aku tu, dier kate boleh je nak set appoinment melalui telefon. Xde plak susah payah nak kne datang hari lain bagai. Oh, Alhamdulillah. Xde la aku serabut sangat da nak pk pasal HIV test ni :) 


**TQ ABANG KLINIK!!!!**


~Uhuhu...masih serabot! *_*

No comments:

Post a Comment

^wut say you^