Tuesday, May 11, 2010

Cotton & Family Meeting

Woahh!
Tak sabar nak tunggu bulan 6 nnt.
Keluarga kedua-dua belah pihak akan berkumpul utk membincangkan ape yg patot pasal urusan kenduri nnt.
Sebnanye family meeting tu bukanlah sekadar family meeting, tapi nak buat sket mcm kenduri kesyukuran bersempena harijadi mak sedare aku & 2 kazen aku dan juge kesyukuran sbb kazen aku sorang akan menyambung study beliau kat UiTM Perlis + kenduri arwah utk Allahyarhamah Nenda kami yg t'sayang yang telah kembali ke Rahmatullah 1 April lalu.


Jadi, kami me-simplify kesemuanya kenduri kesyukuran + kenduri arwah + both family meeting dalam satu event saje...Ehehehe!


Jimat mase + jimat wang + jimat semuanye!


Lol!


Dan oleh kerana itu juge lah, arie sabtu lepas aku n mamma mia ku telah pergi bersoping kaen ye kat Jalan TAR. Aku punye keinginan yg teramat pada kain cotton, aku pon dengan sukahatinya membeli 3 pasang kain cotton berlainan jenis hari itu ye. Ohohohoh! Sangat happy!


~dari kiri : yang bunge kaler ijau kecik2 tu JAPANESE COTTON, yang tengah tu EMBROIDERY COTTON & yang last skali tuh yang bunge pink purple tu aku x ingat la COTTON jenis ape, tp dier agak statik sket ar kain dier~

Mission akan datang insyaAllah ujung bulan ni aku ingin sangat mendapatkan lagi satu jenis cotton iaitu VISCOSE COTTON yang kainnye...MasyaAllah...sedap gler kot! Tapi duit pon 'sedap' sangat la nak beli cotton viscose tuh kan. Tp xpe, insyaAllah rezki bulan ni byk sket, so bley beli la...Eheheheh!

Oh, by the way! Kain2 ni aku beli kat COSMIC SILK kat Jalan TAR sane, depan Coliseum (panggung wayang lame tuh) & depan Gulatis nye bangunan baru tu. Harga yang aku dapat amat la memuaskan hati + diskaun dier yg mmg mak aku suke gler! Muehehehe!

Now semua kain2 nih dah selamat tiba ke tangan favorite tailor kami kat Bangunan MARA sane. InsyaAllah semua akan siap pada ujung bulan 6, tapi special request aku mintak siapkan kain yg bunga pink+purple tu by 15th June 2010 sebab aku nak pakai mase family meeting tu. Ehehehe...bak kate mak aku, nak pakai depan mak mentua! Muahahah! Yolah mama! :p

No comments:

Post a Comment

^wut say you^