Wednesday, May 5, 2010

Jikalau....

Jikalau aku dapat katil2 camni...





~katil ni cam best, sbb dier ade compartment bawah katil tu yg boleh kter simpan barang2 extra cam bantal2 yg byk tu, comfortor ke...haa! Bak kate kawan aku, bley maen nyorok2 bler gado laki bini! Cait!~


~yang ni adelah katil yg paling aku dambakan sekali...(drooling...) eheheheh!

Hokeh skang mari kita cuci mate utk lagi satu design katil yg amat aku dambakan, in fact aku dah siap pegi buat sevey dekat MIVA CREATION, tapi blom ade rezki nak beli katil nih... :(

~santek sangat...especially kepale katil tuh~

~aku panggey katil ni katil transformer...sbb dier bley tukau jadi sofa...eheheh!~


~uhhh...comfy nye katil nih!grrrrr...~

Last but not least...my fav! Kaler same cam kat MIVA CREATION, design je lain sket tang kepale katil tuh.

~grrrrrr....!~

**gambar : GOOGLing**

No comments:

Post a Comment

^wut say you^