Friday, July 9, 2010

Tak tau nak letak tajuk entry ni ape (*,*)?

Hello...!

Skang ni aku tgh busy busy keee??? kumpul alamat kengkawan.
Yela...utk pos kad jemputan pada bulan puase nnt.
Kobar???
Bukan kobar...tapi aku x suke kerja last minute.
Time nak pos baru nak mintak.
That's soooooo not me!
Aku x suke buat kerja last minute padehal slalue je buat kerja last minute!

Alhamdulillah...
Banyak yang dah replied dgn postal address mereka.
Ramai jugak yang replied, "eh, ko dah nak kawennnnn???"
Jawapan aku senang je...Alhamdulillah, InsyaAllah with :)
Tehehhehheheh!

Tapi aku ingatkan jugak la kat derang yang aku bukan nak post kad tu skarang ni.
InsyaAllah bulan puasa nanti baru nak pos.
Pos skarang kang kate BERKOBAR-KOBARRR plak!
No No No!

Aku akui yang aku agak excited nak post semua jemputan aku :)
Sangat okeh!
Tapi skang kene cool down dulu.
Tak buleh ar nak excited sangat.
Tapi masih jugak aku merasa ke-excited-an tuh, nak wat camne kan!

Kalau anda2 yg membace blog aku ni perasan la kan, aku jarang gler la letak update segale bagai tentang majlis aku.
Sbb aku ni seorang yg tak brape teratur.
Cakap terus terang laa...
Aku jeles tgk blogger lain yg sangat managable lagi2 dalam urusan majlis perkahwinan derang.
Aku???
Pftttffttt!
Tapi ape2 pon Alhamdulillah, semua nye still under control walopon aku xde proper checklist.

Aku just tuleh lam aku nye diary je ape yang patot, ape nak buat.
Ape yg dan sudah, aku pangkah saje....


Eheheheh!
Hurmmm...pen-off!

To be continued...

**aku blur (T_T)**

2 comments:

  1. gudlakkk dearr!!!!
    ok laa tu takmo buat last2 min..kang nama2 mmber akan termiss

    ReplyDelete
  2. tq dear... :)
    tu laa...takot ade yg termiss...
    maklumlaa...tak reti meng-organize!
    ehehehehhe...

    ReplyDelete

^wut say you^