Saturday, July 17, 2010

Cengeng ke???

Cakap pasal cengeng ni, aku pon tak tau nak kate aku ni cengeng ke tak.
Kadang-kadang aku cengeng gler, kadang-kadang tu macam takde perasaan pon ye jugak.

Aku tak kisah sangat kalau aku nak cengeng pasal benda lain.
Tapi, kalau mase akad nikah nanti cengeng????
Howww???
Abes mekap mak ni noookkkk!
Dah la lepas akad nikah nak gie outdoor photoshoot!

Ok, tengok eh!
Sebelum ape2 aku mintak sorry  dulu sbb ni pandangan aku.
Kadang-kadang tu aku terfikir, kenapa aku nak nanges during my akad nikah?
Bukan ke sepatutnye aku HAPPY GLERRRR sebab dah selamat menjadi suri hidup lelaki yang aku cintai...ecehhhh!!!

Nak kate pastu x dok ngan mak lagi, 110 % aku mmg akan dok ngan mak aku pas kawen.
Nak kate aku terharu sbb berjaye mempertahankan hubungan aku ngan Sayang yg sangat sangat sangat sangat infinity banyak ranjau & duri, mungkin jugak laa...
Pastuh, mungkin jugak aku akan menangis sebab nnt terpandang wajah2 semua ahli keluarga aku yang sangat2 membantu, mendoakan, bersusah payahhh mule dari aku merancang nak kawen smpi la majlis semua selesai, merekalah yang akan cube memastikan semua nye berjalan dengan lancar... (skang ni pon rase nak nanges dahhhh!)
Mungkin jugak lagi, aku akan menangis sebab arwah Tok kesayangan aku tak sempat nak tengok cucu dia yang manja ni kahwin... :"( [oh, atokk...rindu nye kat atok...sedih sangat atok xde nanti mase org kawen :( Org ingatkan bler kami bawak atok datang KL, atok akan kembali sihat, tapi apakan daya...Allah sayang sangat dengan Atok...Al-Fatihah...sob!sob! Ok, fine! Nak nanges lagik!]

Tapi....AKU TAK NAK MENANGISSSSSSSSSS okeh!!!!!
Serius nih.
Aku KALAU BOLEH TAK NAK MENANGIS.
Camne ntah nak buat.

Aku nak jadi se-happy mungkin pada hari besar nanti.
Aku nak semua ahli keluarga, kawan2 dan sape2 saje yang terlibat sangat HAPPY pada hari itu.
Tapi kang , aku tak nanges ni, tber2 orang lain pulak yang merambuuuu!
Kompem aku merammbuuu same!
Adeehhhhh!
Especially en. Sayang aku tu.
Aku rase yang memang dia akan menangis hari tu...
I don't know why...
Maybe bcoz of his mom.
Maybeee....dier sangat sensitif ye kalau masuk bab Mak dia.
I'm sure everybody pon camtuh.
Tapi dier SANGAT okeh.
Fine, aku paham.


Hurmmm...
Camne ntah!


**uuuffffff!!! bosan siot tunggu kete tengah servis! benciiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!**

5 comments:

  1. Entah lah... Cengeng tu benye lah kan? kuat nangeh? I think the other day, i ada think about this. I dont want to cry as well, sbb malu ah!! tak kuasa!!

    Tapi... at that moment, we dont know what will happen. Since, well, Im the eldest, and i think im the favourite child so...

    when u see ur parents cry with joy... you'll probably akan move a bit... which eventually bring in tears... dont u think?

    hehehe

    ReplyDelete
  2. hi dear!
    i just found ur blog.
    feel free to drop by n share some info on wed prep eh!
    kumakikaeamelyn@blogspot.com
    im following u btw~
    keep in touch yahh! xx

    ps: hihi.i tak cengeng.tapi mcm boleh agak, time nikah nanti mesti akan TERnanges. sebab masa my friend kawen pun, i yang sebak lebih2.ntah hape2.. =P

    ReplyDelete
  3. zara : haa..benye! ehehehe! i agreed ape yg u ckp tu...uhuhuhu...tulaa tapi still laaa tanak nangessss! eheheheh!!!!

    amelyn : hi dear! tq so much for dropping by. Followed u too! haa...tu laa...kdg2 tgk org laen, tp kter yg lelebey kan..ahahaha!

    ReplyDelete

^wut say you^