Monday, July 26, 2010

Lamenye Tak Menaip :)

Ish ish ishhh!
Lame gler tak post entry...
Gler ke???
Takde la gler sangat sbb baru brape arie kan x post entry.
Eheheheh!
Tapi aku terase lame laa.

Ok, xde ape yang menarik sangat utk di-update.
Just smalam aku, sayang & mak aku cbok mengemas rumah, bertukang dan mengecat bilik aku yang tersayang tuuu ;p
Nanti ar dah siap sepenuhnye baru aku post gamba okeh (ade ke org nak nengok wehhh! LOL!)
Pastuh pasal kenduri, mcm aku ckp sebelum2 ni, byk benda dah settled, just tinggal nak send reminder utk caterer, mak andam, tok kadi, etc.

Hurmmm....
Lately ni aku ade rase cam tak best ar.
Nape ntah.
Selame ni aku dok tgk org lain yang nak dekat2 hari nak kawen, dier ade rase itu rase ini.
Skang benda ni dah jadik kat aku.
Mintak simpang semua anasir tak baik, Nau'zubillah...

**Sebulan 23 Hari lagi (0_o)**

No comments:

Post a Comment

^wut say you^