Tuesday, June 29, 2010

Weddings 2010 - Part 2

Berdasarkan tajuk di atas, hari ni aku nak bercerita pasal wedding kawan baik aku mase sekolah menengah dulu.

Pn. Bushra Hasan (Busher) dan pasangannye En. Harith bin ape ntah, lupe plak telah selamat diijabkabulkan pada pagi Sabtu, 26 June 2010 dan majlis resepsi pula telah selamat berlangsung pada tengah hari nye bermula jam 11.30 am - 4.30 pm. Alhamdulillah...semua nye berjalan dengan lancar pada pandangan aku. Sangat happy & sangat tak percaya yang kawan aku sorang ni dah kawen.

Ape2 pon Bushra cantek sangat2! Kalu ko bace blog aku ni, aku nak ko tau yg aku happy sangat utk ko. Semoga bahagia ke akhir hayat, cepat2 dapat baby2 yang chumel cam ko tau! Luv ya!

~shhhh...jangan bitau sape2 aku dah kawen!~
ahahahahha!

~laki hang dok kat ataih loteng ka busher???~
~hubby busher berkata dalam hati, "cais!siot tol! aku blom pelok bini aku, dier dah rasmi dulu!"~
ayat-rekaan semata2! ahaksz!


~Nelly si ketua darjah bersama anak Sherry si pengawas, Qistina~

~Qistina and her Daddy~
like father, like daughter =p
(owh! itu molot dier nampak kucing kalu...mesti jadik UUUUUUUUU!)
~see! I told ya! Such a cute lil girl :) ~


~penanten ateh pelamin~

~Qistina with her Mummy si Pengawas, Sherry, the Beautiful Bride, Busher & Isz the ketua kebersihan! LOL~

~tambahan lagi sorang, Nelly the ketua darjah!~

♥ posing mereka

"eh yang! nak lari mane nihh???!"
"sabaq la bang, nak halau depa nih sat!"
~muahahhahhahah!~

"mama, can i have this flowers and a husband?"
"no, jangan gatai!"
eheheheh!
~aloloooo!manjenye~


and the one last pose from the beautiful bride...


The latest news yang aku terima, Kocha si penolong ketua darjah yang melangsungkan perkahwinan tahun lepas x silap, tengah pregnant 2 bulan. Yayyyyyy! Tahniah Cha! Mase aku tengah sembang2 lam phone ngan Cha pon dier dok Uwekkk!!! Uwekkkk!!! Tak boleh cakap banyak katenye. Takpe2, menurut pengiraan still sempat lagi utk Cha attend majlis aku pada bulan 9 nanti, InsyaAllah :)

So, skang masih menunggu jemputan2 yang seterusnya...

** 80 days to go (^_^) **

No comments:

Post a Comment

^wut say you^