Thursday, June 17, 2010

My M.U.H. Eh,silap! Itu Meet Uncle Hussein! (",)v

MAID OF HONOUR laaaa (M.O.H) !

Dengan sukacitanya aku nak umumkan yang aku dah dapat pengapet!
Yayyyyyy!!!
Pengapet nye adelahhh the luvly adik sedare ku sendrik ar.
Mmg dari awal lagi aku preferred my MOH was from my own family.
Mule2 tu tak tau nak soh samada :

Nadirah the Kakak @Yasmin the Mint (mereka adik beradik ye...)

@

Juju the Julea.

Tapi setelah perbincangan dibuat, aku, mama & mak sedare aku  telah bersetuju utk memilih Nadirah the Kakak sebagai pengapit aku.

Pic source : KAKAK's FB!

Yayyyyyyyy!!!
Mule2 tu Kakak terkejut gler kot.
Hahahah!
Tak biase katenye.
Tapi aku ckp bukannye susah pon, selain dari kene mengipas aku kat ateh pelamin nnt, dier kene bertindak sebagai aku nye P.A. (personal assistant) selama 2 hari berturut-turut. Hehhhh!
Kene pegangkan enpon (kot2 ade org cbok nak kol), kene pegangkan 2 papan Panadol Actifast (aku senang nak kene Migraine, so panadol actifast tu sebagai langkah berjaga2), kene pegangkan wallet (ade IC, lesen, kad ATM, etc), bla bla bla!
Tak susah pon kan?
Ehehhhh!
Ye...xsusah pon.

Oh, lupe nak mentioned.
Pengapet aku SEORANG je.
The other 3 aku akan gunakan FLOWER GIRLS yang terdiri dari kazen2 kecil ku juger.

** Tapi Sayang blom ade pengapet arrr (T_T) **

1 comment:

^wut say you^