Wednesday, June 30, 2010

Dah Jumpe Dah (^_^)v

Ok, aku rase aku dah jumpe tempat yang amat sesuai + amat aku sukai + amat menenangkan + segala2nya amat lah utk aku buat outdoor photoshoot selepas akad nikah nnt.
Kalau la aku terfikir pasal tempat ni dari awal2 lagi, xde la aku dok pening kepala pikir kat mane nak buat outdoor photoshoot nnt.

Macam dalam entry sebelum ni, aku ade mentioned pasal tempat pilihan aku iaitu Putrajaya kan. So, tempat ini mmg dekat Putrajaya. Cuma aku x perasan kewujudan nye saje. Hari nih baru perasan! Uhuhuhu...too bad but it's not too late! Eheheheh...!

So, now I'm presenting the place...InsyaAllah the most likely & preferred place for my Wedding Outdoor Photoshoot...Tadaaaaaa!!!

MASJID SULTAN MIZAN a.k.a MASJID BESI, PUTRAJAYA
(source : google.com)

Aku betul2 dah 'jatuh cinta' dgn tempat ni.
Selain daripada Masjid ini adalah tempat beribadat bagi Umat Islam + simbolik dengan ketenangan, reka bentuk, hiasan dalaman, semua aspek yg ade dekat Masjid Besi ni mmg adelah tmpt yang aku cari2 selama ni.
Tapi aku still x sure samada utk ambek gambar kat situ dikenekan sebarang bayaran atau tak.
Kalau ade sesape yg bace blog aku yang x seberape ni tau berkenaan ni, bley x inform aku sket?
Sangat2 menghargai bantuan anda :)
So, skang meh jamu mate sket koleksi2 gambar pengantin2 yang mane mereka telah meng-shoot diri mereka di Masjid Besi ni.

Enjoyy!!!

(source : http://blog.faisalrahim.com/2010/06/tentang-kambing-biri-biri/ )


Semua gambar2 di bawah, source dari : SINI





really ♥ this one (^_^)v

No comments:

Post a Comment

^wut say you^