Thursday, June 17, 2010

Entry ke-3 utk hari ni!

Ye...yang ke-3!
Tula...skali nak update, sampi 3 entry per day.
Kalu datang penyakit malas tu, huh!

Habuk pon tarakkk!!!

=p

Yang ke-3 ni sebnanye pasal update tudung nikah / sanding.
Hari Isnin lalu aku ade e-mailkan gambar baju nikah aku yg dah siap pada KOLEKSI VISPERA (K.V).
The reason being, kain perca utk baju nikah tu dah habeh dibuang oleh maid mak handam aku.
Owner K.V, Kak Awe cakap boleh email je sbb dier pon agak bizi kan.


Macam lam entry aku pasal TUDUNG NIKAH dulu, aku inginkan tudung macam AIDA GADIS MELAYU pakai mase dier tunang dulu.


**picture credit to : www.seindahwajah.com**

Benda ni pon aku dah suarakan kat K.V dan aku serahkan pada K.V utk mereka men-design tudung idaman aku.
Veil aku nak sewa je kot.
Nak pakai skali je kan.
K.V pon ade text aku smalam katenye nak gie survey kain yg sesuai dulu, then baru boley quote.

Looking forward for the quotationnnnn!!!!!

=)

* another 92 days to go *(",)* erk!

No comments:

Post a Comment

^wut say you^