Thursday, June 24, 2010

Tik Tok Tik Tok!



Tomorrow one of my lovey dovey cousin, cik Yasmin Syamimi a.k.a Its about me,you and the makcik next door akan berangkat ke UiTM, Perlis utk menyambung pelajaran nye lam bidang Senibina. Kakak a.k.a -My Rojak Lyfe Best Gyla- pulak akan balik ke UiTM, Segamat plak. Tonite I'm going to spent few hours with em before they left ;-(

To Mint, study smart ok dear.
Take a good care of yourself di tempat orang tu.
Jangan mudah terpedaya dgn anasir2 tak baik @ negatif.
Jangan lupe balik KL bulan September nanti ok.
You are one of the 'firecrackers' during my big day \(",)/ !

Aside to Kakak, same goes to you.
Jangan lupe balik KL bulan September nnt (to be exact start from 18/9/2010 - 19/9/2010), you are my Left Hand Side (sbb my Right Hand Side akan digunakan utk sarung cincin! Muahahah! Kidding darl!) & M.O.H ok! \(",)/

**counting down : another 85 days left**

erk!
(^_^)

2 comments:

  1. count down.. jgn tak count down! hehe

    ReplyDelete
  2. ehehehe....
    you dah abes countdown kan :)
    mesti dah lega gler...

    ReplyDelete

^wut say you^