Sunday, June 3, 2012

Bukan kali pertama

Ni bukan kali pertama aku kena shift malam.
Banyak kali gak la.
Tapi setiap kali nak gie kerja bila shift malam je, mule la melo tak pasal2 nak tinggal kan anak.
Orang kata mula2 je kan.
Aku tak...setiap kali la boleh kata.


Mana tak nya...
Setiap kali aku nak gie keja dah, anak teruna tu dah gelak2 sua tangan ingat nak bawak dia jalan2 kot.
Adoilaa...mommy nak gie keja la sayang :'(
Nak gie cari rezeki...


Aku ingat lagi, kali terakhir yang aku kena shift malam 2 bulan lepas, en.hubby cakap anak teruna dok nanges beria2 tanak tido.
Mungkin dia tak brape biasa tido tanpa mommy kot kan :'(
Naseb baik la bulan lepas takde kena shift malam, tapi bulan 6 ni kena la balik kan 2 kali weekends keje malam.
N baru je tadi en. hubby bagitau anak teruna tengah merengek2.
Dia ngantuk, tapi lawan mata pastu huwaaaaa nanges macam kena cubit.
Adoilaa anak.
Takpe...malam ni, malam esok & next weekends je mommy keje malam.
Hari2 lain nanti mommy peluk good boy okeh :'(




No comments:

Post a Comment

^wut say you^