Tuesday, May 29, 2012

Malam Semalam

Malam semalam...aku emo...
Malam semalam...aku nanges teresak2...
Sebab...malam semalam...anakanda ku tak mau tido...
Sebab anakanda ku tak mau tido malam semalam...aku sendiri tak pasti...
Kesian anakanda ku malam semalam...nampak mcm susah nak poopoo...meneran beria...
Dia jadi restless malam semalam...
Nape aku nanges malam semalam???
Sebab aku kesian kat anakanda ku...sebab dia tak tau nak cakap apa yang tak kena, dan aku yang tak reti2 nak mengerti apa yang tak kena dengan dia ;'(
Mommy mintak maaf sayang...
Tak tau kenapa malam semalam aku touching bebeno...
Sampai hubby tengok tak terkata apa aku nanges teresak2...
Akhirnya...tepat pukul 12.30am malam semalam, anakanda ku akhirnya tertido...
Dan aku pon tertido sama dalam kesedihan malam semalam...


**brape banyak malam semalam daaaa**


Ni lah dia budak yang tak mau tido malam semalam ;)

No comments:

Post a Comment

^wut say you^