Saturday, March 12, 2011

Bump Apps for iPhamily

Dari hari aku dapat tau yg aku pregnant,terus dgn gatal tangannye aku cuba search pregnancy apps yg boleh di-install lam iPhone.

Ni antara apps yang aku installed dan yg paling aku suke skali ialah Baby Bump. Yang lain tu ok jugak, cuma yang Baby Bump ni yg palinggggggg aku suka la.



Ok ni sket review pasal Baby Bump ni :



Ni front page dier. Kalo click kat Information tu,keluar la page ni plak :



Kat page ni ade crite kan pasal baby's size & weight & of course umor baby, dan macam macam lagi!

Yang ni kalau review by days :



Yang ni kalau review by weeks :



Yang ni dah macam kat babycentre la gamba dia :





Ok yang selebihnya tu pon best jugak. Anda2 yg pakai iphone ke ipad ke boley la try install ye.

Walaopon info nye lebih kurang je,but still there's a bit different here and there among these apps yang aku suka baca.

So,selamat menginstall!

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

^wut say you^