Friday, March 19, 2010

Doorgift

Bercerita pasal doorgift nie, pada awalnya mak aku nak sediakan bahulu kotak saje utk tetamu. Dia dapat harga yang agak reasonable dari supplier utk jumlah 1000++ kotak dgn warna kotak ikot warna tema. Pastu aku cube 'mematahkan' plan itu (eheheh...sbb pada aku bahulu tu cam biase sangat) dgn cube mencari customize cupcakes yng hargenya lebih kurang dgn bahulu kotak tu. Pastu ade la satu vendor cupcakes ni buatkan sample fondant cupcakes ikot warna tema & letak butterflies atas permintaan aku. Harganye mmg dapat lebih kurang harga bahulu tadi. Aku siap beli sekotak 9 bijik fondant cupcakes size L 5plo hengget! Aleh2 mak aku reject! Sket punye cantek cupcakes tu org laen ckp (t'masok aku yg ckp) mak aku x nak! adoiyaiii....katenye nnt fondant tu belengas la sbb nnt dok bawah khemah panas (planned asal utk adekan majlis kat dewan kat rumah aku je yg mane bukan mcm dewan2 standard yang laen...). Fine, xpela...aku pon ikot jela kate nak bahulu kan. Katenye dah agreed nak ambek bahulu tu. Tapiiii...baru2 ni caterer baru aku tu kate dier boley provide skali cupcakes size L dgn harga yang jauh lebih murah. Then dier pon bagi la tester nye kat kami, not bad! Boleh tahan tapi aku xbrape b'kenan dgn dekorasi cupcakes tu yg agak serabai! Then mak aku ckp nak amek cupcakes tu...pulak daahhhhh! Haritu sket punye cantek cupcakes tu dier xnak...uhuhuhu! sedey!


ni le cupcakes nye... :( cantekkan???



Takpelah, wutever it is, aku harap semua nye akan berjalan dengan lancar. Tapi aku tetap b'harap bahawasenye every single thing will be perfect walopon xde ape yg sempurna di dunia ni melainkan DIA... :)

Aku just nak org puas hati & happy dtg majlis aku nnt tp aku tau tetap akan ade rase ketidakpuasan hati segelintir org nnt. Tapi xpelah, we're human being waattttt...

No comments:

Post a Comment

^wut say you^