Friday, March 19, 2010

Tudung & Veil

Ok skang berbalik kepada veil & tudung utk majlis pernikahan & persandingan aku nnt. Setelah penat aku berhempas pulas meng-google contoh2 tudung yg sesuai utk muka aku yg bulat mulat ni...
finally, aku dah jumpe tudung yg aku suke & aku harap sesuai utk muke aku nie...taraaaaaa!




tudung aida gadis melayu bertunang...oh!tudung ni sangat adorable hokehhhh! aku dah pon berjumpe vendor yg sesuai utk merealisasikan impian aku ni, Koleksi Vispera & aku dah pon kontek owner nye dan kami akan b'jumpe hari ahad nnt utk perbincangan lebih lanjut utk design & bajetnye skalik :)

Utk veil & tudung hari pernikahan, aku mengimpikan tudung & veil yg simple tapi panjang veil tu haruslah mencecah belakang lutut...eheheh! labuhla kirenyee...
Kebetulan hari ni aku pakai bracelet mutiara pemberian kawan mak aku dari sabah. Bracelet mutiara yg bersulamkan batu ala2 kristal ni telah membuahkan idea utk veil aku nnt. Ntah camne aku saje je letak bracelet ni kat kepale (kunun2 buat cam crown laa...), tu yg datang idea tu. Immediately aku sms Kak Vispera ckp nak jumpe hari Ahad petang utk discuss pasal tu. Alhamdulillah K.V free hari Ahad nie...xsaba rasenye nak jumpe beliau! :)

Utk hari pernikahan, aku masih blom ade idea nak buat camne, tudung mungkin akan menggunakan design yg same (kaler je tukau), kepanjangan veil yg same tp design veil tu aku kene bincang dgn K.V dulu camne nak buat. Aku sukekan yg simple tp memukau...ye kate ko!hakhakhak!

No comments:

Post a Comment

^wut say you^