Thursday, July 28, 2011

Of 3rd Trimester

Syukur Alhamdulillah.
Tak sangka aku dah sampai ke tahap ni.
Rasa macam sekejap sangat je.
Tau tau kang dah nak terberanak.


Tapi kadang-kadang tu terlintas kat hati ni,


'dah ready ke aku ni nak beranak?'
'boleh ke aku tahan contraction nanti?'
'alert ke telinga aku ni nanti tengah2 malam anak nanges nak susu?'


Macam-macam!
Especially tang tahan sakit contraction tu, berdebar-debar bila pikir.
Sakit perut sikit pun dah menonggeng!
He'eh!


Sabtu ni insyaAllah aku akan join kelas pre-natal kat Hospital Tawakal.
En.Hubby akan join.
InsyaAllah nanti apa2 aku akan buat review pasal pre-natal class tu.
Harap-harap kelas tu tak akan membuatkan aku mengantok la.
Kelas bermula dari pukul 9 pagi sampai 1 petang.




Baby sekarang sangat aktif waktu malam, especially lepas dinner & waktu nak tidur.
Sampai tahap asyik nak terkencing je.
Egegegegeg!
Pastu sekarang ni keje aku dok melantak cempedak goreng je pas lunch.
Takpe ke makan cempedak bebanyak???
Ada orang cakap nanti masa breastfeed baby, baby muntah?
Erk! Yeke?

1 comment:

  1. bedal je cempedak tu,nti pantang tak dpt mkn da.heheee..tp jgn byk2 sgtla ok! bb waniey pon aktif sungguh time mlm.dok kick sana,kick sini..ampunla nak tido awal..ngeeee~

    ReplyDelete

^wut say you^