Friday, February 19, 2010

Luvly Cuzzy's Bride-Groom Illustration!

Hurmm...smalam tetibe dtg idea nak customize sket kad kawen aku. 1st
of all kne tanye Faez dulu from iLIKEcard whether boley x gune cartoon
sendrik, then Faez bagi green lite ckp boleh, tp kne lam format .ai
plak...aiyak!mane aku ade software lukis2 ni, but anyway Faez ckp
kawan dier boley buatkan but there will be a charges for that laa..x kisah
la. As long as I want it to be done perfectly :) Lepas da dapat green lite dari Faez, aku pon terus la contact sepupu aku yg pandai melukis dan mintak dier lukiskan gamba pengantin yg sangat
simple utk diprint kan atas kad kawen aku nnt...


Petangnye lepas balik kerja aku terus pecut pegi rumah mak Dah (my
mum's sister) nak tengok hasil lukisan sepupu aku yang sorang tu.
Yasmin Syamimi a.k.a MINTOS, soon to be 18, dianugerahkan satu
kelebihan iaitu, MELUKIS...dier mmg pandai melukis, wanted to be an
ARCHITECT! Hope your wish will come true dear :)Ok, sambung balik, then Mintos pon keluarkan la hasil kerja dier yg aku mintak tolong buat tadi. Satu ayat je yg t'lintas dalam hati aku, AMAZING!
Automatically aku pon terus AGREED utk gunekan cartoon tu dan mintak
Mintos sketch kan satu lagi gambar, gambar kereta JUST
MARRIED...xsmpi 5 minit, SIAP! AWESOME! I was so amazed dgn
kebolehan adik aku yg sorang ni... :)




Malam tu jugak aku scan gambar kartun Mintos tu dan terus e-mail dekat
Faez utk dier bagi kawan dier utk re-draw blk...harap2 dapatla kawan
dier buatkan mcm mane yg aku nak tu :)

124

No comments:

Post a Comment

^wut say you^