Thursday, July 5, 2012

Seriously aku cari benda ni

Serious!
Aku memang tengah cari kasut ni utk anak teruna kesayangan aku tu.
Kalau la ade mane2 seller out there yang jual barang2 baby tu yang masih jual kasut2 ni, tolong laaaaaaaa jual kat aku.
Please!

Mothercare Outdoor Baby Shoe - Design 42

Dan yang paling aku dambakan sangat adelah yang ini :


Mothercare Supra Design Shoe / Boys Funky Blue Supra Shoe

Dah cuba cari merata.
Ade yg ade stok tapi size plak tak kena.
Ade yang memang tak de stok langsung.
Ade tu aku dah siap bayar, tapi last minit kata dah rosak plak.
Ni pon tgh tunggu dia refund balik duit.
Aku punya la dah berangan bagi anak teruna tu pakai kasut ni, tup tup rosak plak.
Alah...takde rezki kan.
Nak buat cemana :)

So tolong ye kawan2 di luar sana.
Kalau ade yg jual/ternampak org jual kasut dua2 ni, inform me please...!

Mekaseh in advance :)

No comments:

Post a Comment

^wut say you^