Tuesday, February 8, 2011

Syukur

Segala puji hanya utk DIA.
Baru je post yg lepas bercerita pasal soalan2 stended dan pasal zuriat.
Tak sangke rupenye nak 'melekat' rezeki yang DIA kurniakan dalam mase terdekat ni.
Syukur Alhamdulillah.

Aku masih di early stage pregnancy.
Baru 6 minggu.
Perlu extra extra extra extra extra hati-hati.
Memerlukan penjagaan yg rapi.
Ape2 pon skarang ni aku hanya mampu berdoa pada DIA,makan makanan yg berkhasiat,minum susu hari2,air kosong,jus tomato+carrot+susu,dan lain2 lagi.

InsyaAllah pada Sabtu nanti mama nak bawak aku pegi further check up. Baby scan and whatever necessary.
Harap2 semua berjalan dgn lancar, Ameen!

Oklah,gottago!

InsyaAllah next post aku akan ceritakan lebih lanjut (^_~)v

Doakan aku ye kawan-kawan!
Kalau nak bagi petua2 @ nasihat2,amatlah dialu-alukan.

Pen-off!
Yours Truly

6 comments:

  1. alhamdulillah.... hari ni ada dua kwn blogger ada berita gembira yg sama... ske ske! welcome to mummy-to-be bloggers!! heheh *hugsssss*

    ReplyDelete
  2. tq leo!!!
    ehehehe sile2 lah share pengalaman dgn kami yg baru nak jadik mommy ni tau :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. congrats dear.. semoga sihat selalu yer.. jaga diri baik2 k..

    ReplyDelete
  4. adieyza : Syukur Alhamdulillah, tq dear...baek! akan dijaga diri ini n baby yg masih kecik lam perot ni... :)

    ReplyDelete
  5. xsaba nk jadi makcik hey!xsaba nk jadi makcik hey!
    hhahaha..

    ReplyDelete
  6. Kakak : ahahahahahha...doakan2 ye semua nye selamat :)

    ReplyDelete

^wut say you^