Saturday, January 8, 2011

Tak tau nak start camne

Salam

Hi semua!
Haishh...xtau nak start dari mane sbb dah lame x ber-belog ni.
Mintak maaf for the looooonggggggggg hiatus!


Macam mane life sekarang?
Alhamdulillah...semakin baek & aku berharap & berdoa hidup kami sekeluarga akan lebih baek + bertambah baek + murah rezki + dikurniakan babies yang sihat chomel soleh solehah hendaknye.


Rasenya agak basi la nak bercerita pasal kawen kan.
Rasa sangatt serba salahnye dalam hati ni sbb tidak berkongsi cerita pasal majlis aku mcm bloggers laen =.='


Lepas ni blog ni akan lebih menjurus kepada hidupan seharian, isu semase, bla bla bla!
Ape saje yg terlintas dalam fikiran akan dizahirkan zahir katenyeee dekat blog ni.


Memandangkan ainih adelah hari Sabtu dan sepatutnye la kan aku patot la berehat kat umah saje setelah penat berkerja selama 5 hari kan.
Tapi sbb ade back-logged punye keje, maka terpakse la menggagahkan diri jugak datang opis.
Ingatkan nak siapkan keje la, tapi...haghemmmm!
Ihiks!
Cbok ngan FB, Twitter, Blogger, bla bla bla!


Tetapiiii
Dengan tber2 aku terdengar satu bunyi yg agak....asing, datang dari arah blakang tempat duduk aku.
Pas dah puas aku dengar, aku analyze, rupe2nye....



Zasssss!!
Tengah tdow upenye mamat nihhh.
Bukan itu saje, malah beliaulah yg menghasilkan bunyi yg agak kurang asing itu...ihiks!
Naseb la x ramai org kat ofis ni baii!
Kalau x...kompem semua org amek gamba lu!
Aahahhah!
Sungguh xde keje aku nih...padehal menimbun benda yg nak dibuat.
Tapi yang amek gamba ni bukan aku pon, kawan aku yg amek gamba mamat ni.
Kebetulan kawan aku nak gi tanye something kat dia, aleh2 kebetulan serentak mase aku tgh dgr bunyi tu, rupe2nye dia tgh zZZZzZzZzZ...


Ok la...
Enough for today as a start after the long hiatus.
Gotta go fetch hubby balik keje.


**kita tengok sapa yang kenaaaaaaaaa...di laen waktu!**


Yours Truly

2 comments:

^wut say you^