Wednesday, August 18, 2010

2,592,000 seconds left (^_^)v

Ahahah..!
Itula status aku kat FB arinih!
Korang xyah susah2 nak convert, dengan senang hati & berbesar hati tinggal lagi 30 hari je majlis kami :)
Hanya DIA je yang tau camne perasaan ni.
Walaopon aku x dela se-nervous mane.
Tapi mmg x nervous langsung!
Ahahahahah!

Apology for my long hiatus.
Bizi Bizi Bizi!
Bukan bizi dgn urusan perkahwinan sangat pon, bizi dengan keje.
Masok pkol 7 am, balik kol 4 pm.
Pkol 4 pm blom tentu balik terus.
Kekadang kene stay back, siapkan benda yg x siap lagi.
Kekadang balik sharp pkol 4 pm, tapi terus gie bazaar ramadhan pastu gie gym.
Pastu balik umah dah pukul 8++ pm - 10++ pm.
Bler mase aku nak blogginggg!!!
Tension tau tinggal blog lame2.
Ahahahhaah!
Tensen la sangat!

Ok, sedikit update yg xseberape.
So far, preparation semua berjalan dengan lancar.
Macam aku ckp dulu, benda semua dah siap awal2.
Ade 2-3 je yg x siap lagi.
Contohnye, baju sanding Sayang on the way.
Pastuh, baju persalinan utk aku pakai mase bertandang kecil2an blom siap jugak lagi.
Expected by 28th August.
Pastu goodie bag tak bungkus lagi. ahahah! ko gler hape nak bungkus goodie bag awal2!

Selebihnye, just nak discuss sket2 dengan :

1) caterer
2) MUA
3) kompang da settled, abg kompang siap FB aku mintak full address dewan.
4) karaoke
5) of coz la ngan family members tersayang :) tentang perjalanan majlis, etc.

Ok, pasal invitation, Alhamdulillah, Sayang dah settled dgn ex-colleagues dier.
Tinggal kengkawan skolah n colleagues yang kat KL ni je.

Aku???
Ahahahhahha!
Don't be surprised!
Satu pon x distribute lagik!
Ahahahhahha!
Eh eh!
Ade satu, bagi kat manager aku yg mase tu dier nak chiow gie kampeni laen.

Mama pon dah start men-distribute dah.

Aku je yang blommmmmmmm!!!!
Arrrrrrrr!!!

Frankly speaking, penyakit malas aku skang makin menjadik2!
Grrrrrrrrrrrr!!!

2 comments:

  1. kalo lupe hantar kad kawen kat aku mmgla kad..sedih aku tauuuuu...dla....

    ReplyDelete
  2. ko kan usherette aku, buat ape nak kad!
    hhahahha!
    yelaa..mase bukak pose nnt aku bg!

    ReplyDelete

^wut say you^