Thursday, July 5, 2012

9 bulan sudah...

Sekejap nye masa berlalu.
Tau tau je anak teruna kesayangan buah hati pengarang jantung aku dah masuk 9 bulan harini.
Semakin cargas tak tau la nak kata apa.
Gigi baru naik sebatang,gigi bawah.
Dah mula menapak 2-3 langkah pastu gedebuk! Jatuh!
Sepantas kilat bangun balik!
Fuhhhh!
Kurus mommy okeh!
Yeke kurus??
Makin kembang setaman je rasenye ni.
T_T


Bila anak teruna masuk je 9 bulan,tak pasal2 aku yang emo.
(tak abes2 emo)
Bila tengok balik gambar2 Harith dari baby sampai la yg paling latest punye gamba,berjurai2 air mata T_T
Tiba-tiba aku rindu sangat my BABY Harith.
Memang skang dia still consider sebagai baby.
Maksud aku masa dia mula2 lahir dulu.





;')


Tula,dulu masa dia kecik,kita dok sibok nak dia cepat besar.
Ternanti2 bila la dia nak pandai gelak terkekek-kekek la,bila nak pandai bersembang la,bila nak pandai berjalan la,bila itu bila ini.
Nah! Skang bila da besar,rindu yg amat zaman Harith masa baby dulu.
T_T
Cemane tuh??


But whatever it is, I am now more than happy dapat tgk depan mata setiap perkembangan dia.
Dapat tgk dia membesar dengan sihat & jayanya dengan perangai yg macam-macam ditambah lagi dengan akal yg semakin cerdik, hanya syukur ya Allah yang mampu aku lafazkan.


Semoga anak mommy menjadi anak yg soleh,berjaya dunia & akhirat,jadi insan yg berguna pada agama,bangsa & negara, taat pada Allah,Rasul,mommy, daddy & keluarga. Ameen ameen ya rabbal alameen!







Anak bujang kesayangan ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

^wut say you^