Saturday, September 3, 2011

Puan kembang setaman!

Holla luvlies!
1st of all syukur syukur syukur Alhamdulillah sebab aku tak terberanak di kampong. Ihikss!
Alhamdulillah enjoy sangat raya tahun ni,semua pak2 & mak2 sedara berkumpul kat kampong.
Dan yg paling best, baru aku sedar yang aku dah pesat mengembang setaman! Hikks!
Baru sedar ye!
Patutlaa pak usu aku terkezut monkey tengok aku selepas setahun tak berjumpa! Ngahahaha!

Camne aku boleh plak baru sedar yang aku dah mengembang setaman ni???
Masa kat kampong tu,aku sempat la menyinggah ke rumah cikgu kesayangan aku & encek suami semasa kami di sekolah dulu.
So dah nak balik tu sempat la ambek gamba kan ngan cikgu aku tu. Selepas gambar di snap oleh encek suami,aku pon nengok la balik gamba tu & danggggg! Humangaiiiii!!! Awatlaaaa kembang sangat aku weh?
Hah! Sendiri bagi kembang,sendiri tanya pulak! Ngehehehehe!

Setelah gambar tersebut di upload ke FB,hah bermacam2 respons la dari kawan2 kan. Ahahahhaha! Ade yg terus sms pas tengok gamba tu! Miahahaha! Adehlaaa...ni yg bertekad nak menguruskan diri dengan jitu nye ni lepas bersalin nanti nih T_T
Humangaiii...seriusli,scary gila weh tengok gamba sendiri. Baru sekarang aku sedar! Ya Salammmm!

Disebabkan kembang setaman ni la,ramai yang menjangka aku akan bersalin sebelum EDD. Aku tengok kaki aku yg bengkak semacam ni pon aku rasa mcm 'haih,da nak beranak ke aku nih???'. Bag haprak pon tak packing lagi!

Waaaa dah nak beranak! Tatotttt!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

^wut say you^