Friday, June 4, 2010

Syukur Alhamdulillah (",)

Bismillahirrahmanirrahim...
Another 1.0.5 days to go :)
Sayang da pesan, jgn asek bgtau dier je tinggal lagi berape hari nak bergelar suami bakal isteri dier nih!
Eheheheh...neves katenye!


Alrite!
The court prosiding da settled Khamis lepas.
Alhamdulillah...
Semua berjalan dengan lancar.
Dah dapat permission dari Tuan Hakim utk bernikah!
Yayyyyy!
Trime kasih, Yang Arif.
X sangke proses perbicaraan tu skejap je.
Tuan Hakim sangat direct-to-the-point.
Dan Alhamdulillah jugak aku dapat jawab semua soalan dengan sangat lancar.

Terima kasih pada mama & pak sedare ku yang sudi menjadi saksi & menemani aku ke dewan mahkamah.
Aku tau mama agak ber-emosi semasa menjawab soalan2 yang ditanya Tuan Hakim.
Xpe ma...Semua dah selesai :)
Syukur pada DIA.

Ok, agak lame la jugak x meng-update kan.
Uhuhuh...dah tak tau nak update dari mane.

Last weekend, to be more specific, hari Sabtu, aku, kazen-lelakiku Adik a.k.a HanisZhafri, mama & mak sedare ku telah pergi membeli-belah dengan agak sakannye dekat Nilai 3.
Boleh kate, nilah soping yang paling sakan pernah berlaku dalam hidop aku.
Egegegege!
Betol weh!
Tak caye??? Tengok ar gambar bawah nih! Aku tau arrr korang soping lagi sakan dari aku....aku x kire nak tunjuk jugak gamba! muahahha!


~tu dia adik sepupu ku yang hensem banget yang amat kuat menemani kami...eheheh!~


Kan kan kan!
Ade lagik....


~ye kami pakai 2 troly...penuh ngan guudie bags sesaje...~

And the outcome yang telah terjadi kepada bonet kereta ku....

~pandangan dari belah dalam kereta~
abaikan mat berjanggut tu, dier tukang angkat2 kotak yg banyak2 tu saje

dari luar camne plak rupe kan???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

~bonet kereta aku x penah se-penuh ini ye~

Ape2 pon kami sesangat puas hati.
Walopon penat sket penat banyak hokeh! kan...
Tapi kami puas hati :)

What's next?
Hurmmmmm...
This coming 20th June 2010 family kedua belah pihak akan ber-family meeting utk discuss ape yang patut + kenduri kesyukuran :)
Ape2 pon aku harap semuanya berjalan dengan lancar!
Amin..... :)

No comments:

Post a Comment

^wut say you^